Followers

Tuesday, May 25, 2010

Masa

tiba-tiba bosan malam ni.. (padahal tiap malam bosan. huk3).. jemari ni rajin lak menaip.

perut lapar la pulak. padan muka. tadi ada org suruh makan tanak makan. tak lapar konon. tgk2, malam2 dah lapar. n cafe pon dah tutup. perfect kan!! ish.

so next week nak balik rumah. ramai org tanya kenapa aku tak balik lagi. bosan weyh! duduk rumah pon bosan. sbb tu la aku ni org yang bosan. hidup dalam dunia yang bosan. urghh!!.

terpikir, apa akan menanti aku selepas ni. sebulan cuti yang tinggal, n sem baru di tahun empat. ssh nak percaya. batch 5th year tahun ni dah nak grad. hurmmm.. rasa janggal plak bila dieorang takder nnti... n begitu la kehidupan. datang dan pergi. cemburu aku dgn masa. masa menggambil kehidupan yang terdahulu. jauh meninggalkan aku. ishhhhh.... tak baik. kan itu suratan. ketentuan..

semakin tua... tua sekadar usia. jiwa masih keanak-anakan.. aku benci mcm ni. aku mahu matang. matang dgn kehidupan.. tapi bila. sabar, sabar, dan sabar...

last kali. doa... yer itu yang terbaik. doakan yang baik2 untuk masa hadapan. insyallah. amin~

No comments:

Post a Comment