Followers

Friday, June 11, 2010

Penat

penat.. penat.. penat..

isnin lepas tiba2 dapat call. kene hantar video presentation untuk MDA dental student congress. haih~ baru sekarang la pulak kan nak bagi tau. hurmmm. selasa balik la kolej ngan daus. buat la video. hasilnya korang dah tgk kot kat blog aku ni. tak la best mana pon. sbb buat sehari jer. takder idea yang best pon waktu tu. n tajuk yang diberi ialah student life.

bila video tu dah siap, tiba2 baru dapat tau yang tajuk sebenarnya ialah "one university, one lifestyle". huh! konpem la video yang dah siap tu mcm takder kaitan kan. then terpaksa la aku stay sampai khamis buat video laen. rasa cm haram la jugak. takper2. lalalalala~

lepas tu kene la plak cari budak2 yang berminat nak g congress. hurmmmm... sapa la nak g kan. sumer dah bersuka ria bercuti. tapi aku usaha gak. sbb ib dah ssh payah dapatkan sponsor dari faculty. hurmmmm

khamis balik jap umah. sbb ayah cm dah tanya2 knp nak stay kl lama2. then lepas dah explain pasal benda2 ni, jumaat pagi ni aku balik kl balik. penat seyhhh...

hari ni g register kat KL convention centre. nama kiteorang takder????????? cm haram lagi. nasib bek terserempak ngan dr. nurul. sabar lagi. daus dah maki2 dah.. dgr jerla.. kekeke~

kesimpulanya.... PENAT!!!!!!!! khamis depan kene balik kl balik sbb nak g sg. petani lak.

2 comments:

  1. takpe zul.. at least masuk gak kan? and thanx untuk susah payah ko call aku pasal congress and all that~ berehat k sampai khamis ni~ :)

    ReplyDelete
  2. btol2.. walaupon kalah. tapi cm puas. sbb dah buat yang terbaik. cewahhhhhhhhhhhh!!! huk3

    ReplyDelete